8 Mayıs 2018 Salı

7.05.2018 & 111. Horon Gecemiz -1-

Nilüfer Genç
Sezonu kapatırken, gecede asık bir surat görmedim, başka bir yerdi sanki... Herkes birbirine, sarılıyor , eğleniyor, gülümsüyordu, çok mutluydular ...
120 farklı insan tek yürek oldu. Bir ara garsonun türkü söylediğini gördüm...
Sağol varol Aclan Sezer Genç, harika yorumu ve bitmeyen enerjisi ile Yunus Emre Kurt ve emeği geçen herkes... Ne güzel insanlar birikmiş...Ne özel....Ne Coşkulu....Ne farklı...Mutlu olan birileri daha vardı... yenmeyen etleri dağıttığım sokak hayvanları ve martılar.. Bir süre evde gülerek dolaştım...Sabah da gülerek uyandım...Herkesin ortak paydalarda buluşması çok harika bir duygu ve çok az yaşanıyor artık.Horon bana antidepresan mutluluğu yaşatan doğal terapi ve her şeyi unutturacak kadar etkili...
Hayata bir meydan okuma sanki ve ben #HoronEvi,nde kendimi çok güvende ve kuş gibi hafif hissediyorum...😊













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder