5 Mart 2018 Pazartesi

2.03.2018 Yunanistan Gezisi (3)

Bizi ağırlayan, geziye katılan, içtenliklerini, misafirperverliklerini unutamayacağımız, unutamaycağımız ; Evgenia, Stavrula , Alex, müthiş ses ve dost Achillieas, geleneksel kemençenin Yunanistan'daki en iyi ve müthiş icracısı Kostas Siyamidis ve Sıcaklığını, dostluğunu, misafirperverliğini her an hissettiğimiz müthiş Horon'cu Av. Stylions ve eşine sonsuz teşekkürler ediyorum/uz...
Özel bir teşekkür var tabi ; 
Eşim Sermin Genç'e bana her zaman izin verdiği için. 
Enver Sezgin Aydın ile emin ellerde seyahat ediyoruz. 
Demet Erdoğan ; Müthiş horoncu dost, kardeş ana her an her dakika her yerde görmek istediğiniz birlikte olmaktan keyif aldığınız insan, yeni görevi ise Gestapo gibi başımda. 
Leyla Özkandemir ; Yapamıyorum oynayamıyorum deyip aramızdan ayrılacaktı. Şimdi ise çok güzel horon oynuyor, hep bizimle her zaman birlikte olmaktan keyif aldığımız arkadaşımız.
Halit Hakan Güleray ve Hülya GÜLERAY; Sevgili Hakan öğrenmek istiyorum, sizler sakat ama kovmazsan ben hep horonda olacağım dedi. Hem horonda be her yerde hep bizimle. Çok, çok değerli dostum arkadaşım.
Şükriye Uzunlar; Fırsat buldukça hep bizimle olan içten destekleyen arkadaşımız, oynamasa bile sürekli huzur içinde olduğunu varlığından tedirgin olmadığımız arkadaşımız.
Nihal Yagcı Bilgin ; Aramıza katıldığı günden bu güne bir çok sıkıntılar yaşasa da enerjisini hissettiğimiz her zaman bizlerle olmaya çalışan gerçek bir insan ve horon sever arkadaşımız..
Naime Kuru : Akdenizli Dr Hanım Sirtakiden sonra horona karar vererek aramıza katıldı. Her etkinlikte içtenlikle ve güler yüzüyle onu görüyor eşi ile birlikte aramızda görmekten huzur duyuyoruz.
Dr Umit Kuru : Harika sirtaki oynuyor. Eş tarafından horon gezisine gideceğimizi söyleyince Sirtaki de yaparmışız diyerek bir taverna ismi söyledi.. Bizde Komotini deki dostlara söyledik. Yer ayrıldı..On kişilik dostlarımız ve bizler tavernaya gittik. Ümit gibi Sirtaki , Zeybek yapan kimse yoktu. Sahne bize kaldı ama iyiki kalmış Naime ve Ümit çok güzel Sirtaki oynadılar. Gecenin erken saatlerinde hakan ile bende bir oynadık sormayın . Gezide ki uyumları ve dostlukları için Kuru ailesine sonsuz teşekkür ediyorum.
İlk yıllarda olduğu gibi kafamın en rahat olduğu iki günlük bir tür yaptık. Bunu hep yapıyoruz, sizlerde deneyimlemelisiniz. Kosta ; 06-14 / 08 / 2018 de Trabzona gideceklerini söyleyerek birlikte girmemizi teklif etti. Büyük ihtimal ile gidebiliriz.
Bu geziye katılan tüm dostlarıma ve gönlü her zamanla bizimle bir attığını bildiğim tüm dostlarıma Çok, çok teşekkür ediyorum.
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder